Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Citace: "Proč tedy redaktoři neodkazují na zdroje, případně na služby, o kterých píšou?Jsou v zásadě tři důvody. Jedním je lenost, protože takhle je to pohodlnější a dělalo se to tak vždycky."

.

Jste líní. Já když něco píšu, jsem taky líný. Ale já píšu večer, abych se odreagoval, místo televize, odpočinul si. Vy jste ale prostě líní hahahh

0 0
možnosti
Foto

Z pozorování na blogu mohu potvrdit, že na odkazy vložené do článků kliká jen velmi malý zlomek čtenářů. Jinak je tomu u odkazů vložených jednotlivými diskutujícími do diskusí pod články, zejména slibují-li zásadní informaci.

1 0
možnosti
Foto

J43a78k94u73b 73R30o49t60h

23. 6. 2014 16:56

Tak já to předřečníkům osvětlím - DB je temná (a kdyby nebylo jeho osobní zapšklosti a nebezpečnosti, tak směšná) figurka české žurnalistiky Dalibor Balšínek, člověk, který je schopen během vcelku krátké doby rozesrštvat jakékoliv médium, ať už elektronické či printové. Pak je (nechápu, jak je to možné) angažován jiným vydavatelem či majitelem TV. Měl jsem tu pochybnou čest jej poznat v jeho začátcích práce televizní zpravodaje a od té do by se s ním setkávám naštěstí jen při četbě podobných článků a tiráží.;-€

1 0
možnosti
JN

J76a82n 75N49o42v68o81t75n97ý

23. 6. 2014 16:23

Do diskusí chodí málo čtenářů, neboť jste diskutérské účty pročistili a nový diskutér nemá skoro šanci se zaregistrovat  (proto je ještě méně těch aktivních) a navíc lze pro sebemenší prkotinu o účet přijít. 

Koho nazýváte zimním králem DB také netuším, nejspíš minulého šéfa, ale je pravdou, že  v diskusích pod články se většina odkazů jinam "mazala", až to bylo někdy směšné, neboť spousta těch odkazů byla na weby jejichž info bylo přesnější, nebo obsahovaly "pravé" fotky a ne jen ilustrační .... atd.

4 0
možnosti
JT

Me smazli prispevek, kde jsem zminil kozy. Mailem mi pak vysvetlili, ze kozy se psat nesmi, prasata se nekdy muzou a kone jsou OK.

5 0
možnosti
JT

A co to je to DB, kolem ktereho se cele to povidani toci ?

2 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1712x
Jsem projektový manažer iDNES.cz, tedy dělám tu převážně neviditelnou práci drobných změn webových stránek. Dříve jsem pracoval jako grafik a novinář. Prošel jsem velkými i malými vydavatelstvími, lámal jsem noviny a pomáhal navrhovat oděvy.

Seznam rubrik