Diskuse

Nové blogy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Bohužel většina blogujících nemá nejmenší páru o programování a netuší, že spousta věcí, které v testovém provozu vypadá dokonale se může při zavedení na ostro najednou totálně rozsypat. A navíc prostě v mládí byla tráva zelenější a staré je vždy při kontaktu s novým naprosto nejdokonalejší a plně funkční protože mně dnes vyhovuje :-/

5 1
možnosti
DV

D50a97v40i33d 46V36l25k

20. 2. 2015 11:58

Já bych se z toho nehroutil. My psavci jsem povětšinou kverulanti, tak tady brbleme,ale Zeměkoule se kvůli našim blogům nezastaví. Věřím, že to dáte do pořádku ať máme My "Grafomani" kde řádit" a přeju práci zdar.:-)

2 0
možnosti
MJ

Pane Kočičko.

Jako programátor vím co to je za hroznou práci něco "vyrobit". Vím co to je, když Vám najednou něco zmizí a nevíte proč a kam, vím co to je opět to nahrazovat, hledat optimální "řídící" systém a po stovkách hodinách jedno zatřesení ruky na myši a je to opět ............ Vím co to je když si myslíte, že to máte hotové a spustíte to s tím velkým ohromným napětím a tu se něco ukáže a někdy systém začne "bojovat" proti Vám. Je to práce únavná a někdy mám chuť s tím praštit.

Píši to proto, aby Vám dodal víru, chuť do této práce a ty reakce opravdu berte s nadhledem. Však přijde okamžik kdy vše bude fungovat. A pak ten pocit je ohromující...proto tu práci mám rád .A lidé si zvyknou.

5 0
možnosti
FF

:-)Jasně, že si zvyknem, dyť já jsem vlastně rád, když mi tu sem tam naskočí husí kůže. Ale trochu zabrblat si mohu, né?

2 0
možnosti
Foto

Proč zprovozníte něco takto nedodělaného a nedotaženého? A věty typu, Slováci to tak nemají, atd., to mne tedy opravdu pobavilo. V jakém státě žijete, páni admini?

A něco málo k diskuzím: proč, když už na nějakou narazíte, text leze do reklamy natolik, že ho prakticky nelze přečíst? Např. zaplácnuté červeným reklamním štítkem Mall. cz, zalezlé do žebříčků a podobně, jako právě tady?

Moc jste se tedy nepředvedli, hoši.

5 1
možnosti
Foto

to s tím Slovenskem, mě také dojalo

2 0
možnosti
DT

Měla bych jednu připomínku k portrétům blogera. Všechny jsou neostré a rozpixlené. Dala jsem novou fotku s tím, že jsem nahrála obrázek přes 1000 pixelů, ale váš systém ho nejdřív srazil na 100 a následně roztáhl na 300 px, takže to pak vypadá, jako by to člověk fotil deset let starým mobilem.

 

Je to schválně? Nač sem musíme s odpuštěním bezpodmínečně cpát svoje vlastní obličeje, když z nich pak stejně uděláte poškozenou a rozmazanou omáčku? Já chápu, že to třeba někoho může těšit, že ho to o pár let omladí, ale z pricipu věci se mi nelíbí fotky udělané špatně. Zůstane to tak?

3 0
možnosti
Foto

Milá Dano,

Blogy nejsou seznamka. Na vzhledu zase tolik nezáleží. Za pár let budou povoleny stejně jen unisex fotky. ;-)

3 1
možnosti
MV

Pane Kočičko, prosím. Neříkáme "na ostrém webu", ale "v produkční verzi".

Vývojová, testovací, produkční! To je mnohem profesionálnější.

1 0
možnosti
MB

Už skončilo hysterčenie nad nefunkčnými blogami? Alebo tí závisláci majú ešte stále absťák horší než drogovo závislí? ;-D

4 2
možnosti
KS

Pán Béreš,vy ten absťák nebo opici máte evidentně pořád.8-o

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
14 0
možnosti
Foto

Autorské fotky na šířku - tak aby bylo jasno, jelikož chybí Šárce Medkový kus hlavy a Vladimíru Kroupovi brada tak...držím na protest bobříka mlčení. 24 hodin se neobjevím v žádné diskuzi :)

1 0
možnosti
FS

Adlo, to mi nemůžete udělat. Víte, že kvůli vám nemůžu spát! V

1 0
možnosti
Foto

V klidu ... každej porod bolí ... a proto je život skvělej :) 

*

Až vyřešíte megaprůsery, jakože si myslím, že z velké části systémově ano ... jsem zvědavý na řešení maličkostí :)

*

Ale rejpnu si ... díky tomuhle článku si rejpnu také ... Když se něco podělá, je v pohodě přiznat chybu. Není ale v pohodě napsat logický nesmysl a to, že si někdo prověřil neskutečná kvanta perexových fotek a posoudil jejich kvalitu (a to pomíjím úžas nad tím, kolik těch kvalitativních možností je samo o sobě) ...nesmysl je ... a dost hloupě vystavěný. Napsat, že to z nějakého systémového nebo jiného důvodu neklaplo ... a ani už neklapne, by byla férovka. Stejně tady kdekdo vykřikuje a kritizuje, tož nechápu, proč k tomu ještě přispívat v blogu, který by měl čistým vínem ...

*

A ne, opravdu mi na starých perexových fotkách nezáleží. Ale na druhou stranu nemusím být ani IT guru, abych poznal fakt hloupý plk ...

7 0
možnosti
Foto

Ony ty perexové fotky vyhovovat nemohly (a není to naše vina) - původní max. šířka 110 px, dnes tuším 150 px (to je skoro o třetinu, zvětšení nemůže dopadnout dobře). Vždycky , když jsem je zmenšovala z šířky 4000 px na 110px, ronila jsem kroupy...

3 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1712x
Jsem projektový manažer iDNES.cz, tedy dělám tu převážně neviditelnou práci drobných změn webových stránek. Dříve jsem pracoval jako grafik a novinář. Prošel jsem velkými i malými vydavatelstvími, lámal jsem noviny a pomáhal navrhovat oděvy.

Seznam rubrik