Diskuse

Nové blogy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

psal jsem již jinde, zda-li by místo nového vynalézání kola nebylo jednoduší, levnější a pro spokojenost bloggerů vstřícnější, využít miliony uživateli osvědčený systém s open-source zdrojem a několika tisícovou základnou vývojářů - Wordpress (díky otevřenému kódu Vám na míru požadované funkce doprogramuje i nedostudovaný kodér..)

0 0
možnosti

Jak dlouho ještě bude "zamrzlá" mobilní verze?

V nové verzi nejde na prvním řádku v diskuzi po smajlíku pokračovat - kurzor zůstává před ním. Smajlík je možné dát pouze dodatečně. Dál v textu už to jde normálně.

0 0
možnosti

..jedna konkrétní připomínka...

...záložka "blogeři" v liště funguje pouze pokud jsem na hlavní stránce ...pokud ji chci použít například ...když mám otevřený článek...tase tam objeví takové rotující cosi....a rotuje...a rotuje...a rotuje...a rotuje...a rotuje...a rotuje.....ale seznam blogerů neotevře....

2 0
možnosti
Foto

Nefunguje v diskusi, to zkusíme opravit, jinde by fungovat měla.

0 0
možnosti
Foto

Ještě jeden dotaz: kde se dá v novém rozhraní do textu vložit vodorovná čára? Tedy to, co by se v HTML udělalo jako <hr>

0 0
možnosti

Upřímně řečeno, pokud by se dalo říct, že nový systém provázejí porodní bolesti, tak já bych konstatovala, že tohle už je na císaře ... Nejsem bloger, jen čtenář, ale vyjádřeno slovy dnes obvyklými - není to uživatelsky přívětivé.

1 0
možnosti

Pokud se jedná o zasavení diskuse v době rusko-Ukrajinského konfliktu, pak se to daří svěle!

0 0
možnosti
Foto

Ano, protože existovalo reálné riziko, že názory zdejších diskutujích a blogerů by mohly probíhající konflikt zastavit.

0 0
možnosti

No, děkujem pěkně.

Abych zase hledal nové společenství...

Bylo to nutné?!?

0 0
možnosti

mne se na nekterych compech diskuse nezobrazuje vubec.

0 0
možnosti
Foto

Malý dotaz. Posílala jsem ho už mailem cca před týdnem a odpověděla mi Tereza Boehmová, že to a podobné se prý posílá v BALÍKU oprav na Slovensko. Jedná se o zobrazování odkazů v tzv. oblíbených - kliknu na lidi, co ráda čtu, abych je nemusela zdlouhavě hledat. Tedy ráda bych klikala, kdyby se mi neustále nezobrazovala nějaká "chyba 404" - stránku nelze najít. Zajímavé je, že u spousty ostatních blogů toto funguje. Zkoušela jsem odkazy nahrát znovu, bezúspěšně (zase prý chyba). Takže teď ten dotaz. Jak dlouho budou na Slovensku řešit podobné prkotiny? Když pominu, že zrovna v tomto případě se nejedná o žádnou tragédii, ale jen o drobný opruz, stejně se nabízí otázka, jestli mělo vůbec smysl zprovoznit něco, co otrávilo celou blogerskou i čtenářskou veřejnost a už od samého začátku vyžaduje celé balíky úprav, k tomu na Slovensku? Staré blogy fungovaly spolehlivě, jedinou nepříjemnost jsem viděla ve vkládání textů mezi fotografie ve fotoblozích. Teď mám skoro strach se do toho pustit.

1 0
možnosti

Mě se líbí, že se na tom pracuje i esteticky. Teď jsou nově mezi příspěvky v diskuzi "ementálské" díry. Působivé.:-)

1 0
možnosti
Foto

Možná tam má být r*e*k*l*a*m*a (vážně mi systém nechce pustit tohle slovo?) a kvůli adbloku vidíte mezeru. Mám stejný problém. :-)

2 0
možnosti