Diskuse

Nové blogy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Pane Kočičko, občas se mi stane, že text na řádku končí o hodně dřív než by měl, vešlo by se tam několik slov, které končí na dalším řádku.

0 0
možnosti
Foto

Bude v textovém editoru fungovat automatické psaní pevných mezer za neslabičnými předložkami a změna spojovníku na pomlčku?

1 0
možnosti
Foto

Připojuji se, také se mi nelíbí, když nedokážu ovlivnit to, aby neslabičná předložka nezůstala na konci řádku.

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem potřeboval vymazat jeden starší koncept, tak jsem ťuknul na "odstranit" a bum! Okamžitě a bez varování byl pryč.

Nic proti tomu, to jsem v daném případě potřeboval. Ale nechci se domýšlet co by se stalo, kdyby někdo to tlačítko zmáčknul omylem u nějakého delšího blogu, který se chystá upravit.

Já vím. V UNIXové kultuře se na následky "rm" nikdo neptá, ale možná by nějaké varování stálo minimálně za zvážení. Nebo se dá vymazání "vrátit"?

4 0
možnosti

ad HTML ... v současném systému nejde 2 po sobě jdoucí písmena zapsat jinou barvou.

0 0
možnosti
JH

J15a15n 86H42a33n29á52k

25. 2. 2015 9:46

jen technická: Nevím, jestli to tu nezaznělo, ale až po několika dnech jsem zjistil, že na iPadu (Safari) jde kliknout pouze na kategorii Fotobloby a Blogeři, jiné kategorie nerozkliknu.

0 0
možnosti
MT

Dobrý den. Teď jsem poprvé nový blog a chtěl bych se zeptat. Ta slovenština je v tlačítkách PUBLIKOVAT´ AKTUALIZOVAT´ KONCEPT´ schválně?

0 0
možnosti
JP

No přišlo to sem ze Slovenska, tak asi jo. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Proč pod většinou blogů není prostor pro diskusi????

0 0
možnosti
Foto

Pod většinou blogů by měla být diskuse. Pokud chybí, zadáme jako opravu.

0 0
možnosti
JN

Zkusila jsem napsat první článek v novém systému, a jsem vyplivaná jak po maratonu. Zaboha nechápu, proč při použití tučnému písma mizí mezery mezi slovy (dvojnásobný počet úprav, vopruz...) a už vůbec nechápu, proč se při uložení článku NEUKLÁDAJÍ ÚPRAVY!!! Odpusťte, tohle je ŠÍLENÉ. 

Že mám v systému slovenská tlačítka, to přejdu, stejně jako volbu "Malej nadpis" (ach můj bože...) 

Ale promiňte, to neukládání úprav v článcích je masakr. Vložíte odkaz, při další aktualizaci tam není... přepíšete text, při další aktualizaci je tam původní verze... Strašné. 

Zlaté staré blogy, které nikomu nevadily a byly podstatně přehlednější. Jsem ochotná tolerovat "porodní bolesti" nových verzí, ale tohle jich má víc, než je únosné.

1 0
možnosti
Foto

Jaký používáte prohlížeč?

0 0
možnosti
Foto

Můžete mi vysvětlit, proč cenzurujete názory?

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, bylo to zpožděním náběhu.

0 0
možnosti
Foto

Bloger Košťál si postěžoval na kvalitu nového prostředí iDnes blogů a já jsem k tomu napsal svůj názor, který mi byl z dole uvedeného důvodu smazán:

Četl jsem vysvětlení Pavla Kočičky k problémům s novou formou blogové části iDnes, ale při čtení ve mně vyvstával pocit čteného alibismu. 

Zavedení byl vejbuch a žádné vysvětlení to nemůže učesat. Mně na tom vadí podstatná záležitost: Myslel jsem, se se jedná o prostor pro blogery a čtenáře (když pominu reklamu). Jenže potřeby a návrhy blogerů i čtenářů jsou spíše opomíjeny a bagatelizovány, čímž je dáno, proč a k jakému účelu je tento prostor určen. Takže se buď smíříte s novým formátem (odráží i neblahou činnost adminů) nebo sem přestanete chodit - byť i jen na dobu, než vychladnete a vstřebáte to. :-)

22. února 2015 20:42 - 

Důvod smazání: Příspěvěk je mimo téma diskuse.

Po přečtení důvodu smazání mám sémantický problém: autor si stěžoval na nekvalitu nové formy, já se dopustil úvahy proč to tak je a dostal jsem červenou kartu . Zřejmě je mimo téma kritika kvality výkonů pracovníků iDnes a jejich blogů. Nebo se pletu?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, smazání vašeho příspěvku je nonsens. Vrátil jsem ho. Omlouvám se.

2 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1712x
Jsem projektový manažer iDNES.cz, tedy dělám tu převážně neviditelnou práci drobných změn webových stránek. Dříve jsem pracoval jako grafik a novinář. Prošel jsem velkými i malými vydavatelstvími, lámal jsem noviny a pomáhal navrhovat oděvy.

Seznam rubrik