Diskuse

Nové blogy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý večer ve spolek. Vidím, že tu je veselo. Navrhuji koncem roku vyhlásit soutěž srandista roku.

1 0
možnosti
Foto

Dokola tu čtu, že starý systém hrozil kolapsem a nový je nutností. Ta dobře, uznávám, ale tvrdím stále, že ne všichni blogéři sedí u pc a neustále se zdokonalují v obsluze, natož aby chápali v diskuzích uváděné odborné výrazy...dnes jsme v procesu kácali stromy. U některých nikdy pořádně nevíte co udělají, kam spadnou a jakou paseku způsobí, zvláště když jsou nahnilý...pokud neni k mání lakatoš...Podobnost čistě náhodná...Myslím, že ajťáci by při této činnosti ponikařili víc než my neználí práce s pc..a když se tu dočtu, že Idnes dopřeje blogérům zdrama plácat si co chtějí, tak stejným dechem přidávám, že pokud bychom to nedělali, neni kam přilepit reklamy.

4 0
možnosti
JR

J84a42r13a 26R41a51n67k

19. 2. 2015 20:34

Mam otazku: omylem jsem dala Zuzku Souckovou k nejlepsim blogerum, slo by to ji premistit mezi pany?

2 0
možnosti
Foto

Tak teď jsem zmatená - mezi panny, nebo mezi pány? ;-D

6 0
možnosti
Foto

Pro adminy. Přišly mně dvě zprávy (podle administrace), ale když jsem klikl na ikonu, nic tam není!

1 0
možnosti

Kde nic není, ani smrt nebere, pane Sýkoro. V případě dalších otázek jsme vám k dispozici. Děkujeme Vám, píšete na náš blog.

7 0
možnosti
KT

S diskuse se nejde vrátit na článek?

0 0
možnosti

S diskuse to zatím bohužel nejde, ale pracujeme na tom. Zkuste to ale zatím z diskuse nebo zmáčkněte tlačítko F5. Díky a zachovejte nám přízeň!

6 0
možnosti
KT

Proč jsou použity různé velikosti písma U článku je menší než u diskuse.

0 0
možnosti

Na velikosti nezáleží, paní Trnková. Přesto se i pro Vás budeme snažit nalézt řešení. Děkujeme za dotaz omlouváme se za způsobené potíže.

7 0
možnosti
FF

F12i82l66i77p 84F36u69c81h90s

19. 2. 2015 18:23

"Přestože to vypadalo, že vše je v pořádku, nakonec se pokazila spousta věcí, které původně fungovaly."

Když se nad touto Vaší větou zamyslím, pane Kočičko, dochází mi, že my všichni máme vlastně velké štěstí, že zastáváte pozici projektového manažera iDNES.cz a ne kupříkladu  pozici ředitele Jaderné elektrárny Temelín... :-)

F.F.

23 2
možnosti
Foto

Když už jste překopali rubriky, tak jste mohli přidat několik poměrně často diskutovaných kategorií (humor, rodina, zvířata, náboženství, vzpomínky). S těmi výsuvnými lištami by se dalo přidat mnohem víc. Doufám, že je Vám jasné, že čím jemnější kategorie, tím vyšší pravděpodobnost, že si čtenáři dokáží najít "svá" témata.

I ty fotoblogy by mohly mít vlastní výsuvnou lištu a sdílet ji třeba s Poezií (pod hlavičkou Tvořivost). Tak nějak mezi řádky jsem pochopil, že jste ty kategorie převzali od SME, ale určitě by se daly modifikovat, aby lépe odrážely potřeby čtenářů iDnes.

Vůbec nejlepší by bylo otevřít na toto téma nový článek, nechat proběhnout diskusi na téma jaké kategorie by si blogeři přáli a pak na základě diskuse stanovit nějaké kompromisní rozdělení kategorií.

8 0
možnosti
Foto

Já již dlouho volám po rubrice "Co nás nezajímá."

5 0
možnosti
MM

Pane Kočičko, sice jsem si přečetl Vaše vysvětlení s absencí omluvy, ale způsob spuštění nové verze blogů považuji za amaterismus. Vaše vysvětlení že vše bylo na testovacím stroji v pořádku a jakmile se to nahrálo na ostrý server, tak se to "pokazilo" absolutně neberu. Víte, ono totiž stačilo nový SW nahrát na ostrý server třeba na adrese test.idnes.cz a zaheslovat jej a zkoušet a testovat. Pak jste mohli odheslovat a chvíli nechat běžet souběžně a dát odkaz čtenářům, aby kontrolovali a připomínkovali.

Zahlédl jsem někde v diskusi, že nechat si napsat blog by pro idnes byla velká investice, na kterou není. Koketoval jsem před pár lety s myšlenkou spustit vlastní blogy, našel si IT firmu, která má s tímto typem projektů zkušenosti a nechal si udělat kalkulaci - zněla na 540.000,- Kč. Což je částka cca ročního platu jednoho zaměstnance idnes.cz i s odvody. Nožná by se vyplatilo propustit nějakého "lenocha" a investovat do vlastního SW.

5 1
možnosti

Já se Vám tedy co nejponíženěji omlouvám za pana Kočičku, který si dovolil sabotovat tak namáhavou a záslužnou práci zdejších blogerů, kterým tak způsobil jistě nevyčíslitelnou škodu! Taková troufalost a nezodpovědnost. Ještě jednou se vám za pana Kočičku osobně omlouvám, pane Malý a kaji se. Smilujte se, odpusťte! V

5 0
možnosti
JH

J17a66n 38H83a53n10á84k

19. 2. 2015 18:04

Ačkoliv z toho nejsem nadšený, nejvíce se můj názor blíží názoru Františka Matějky, který jako jeden z mála nezapomněl na určitou pokoru za to, co nejen jemu portál idnes.cz umožňuje a podepisuji jej.

Z čeho jsem ale zděšen, je arogantní a až vulgární chování některých blogerů, který tento portál v podstatě "udělal" či kterým zajišťuje tisíce čtenářů.

Pan Kroupa by si měl skutečně založit vlastní web a možná by konečně přišel na to, kolik úsilí a peněz stojí dostat a udržet spokojené na web jen stovky lidí denně, nikoliv tisíce či dokonce desetitisíce.

A pro paní Koutkovou: Vy jste svým čtenářům omluvila za to, že jste si, dle Vašeho mínění, evidentně vybrala špatný blogovací portál, za který neplatíte ani korunu (!) a který, dle Vašeho mínění, poškodil inovací i Vaše čtenáře? Nepřipadáte si absurdně, arogantně a příliš pod vlivem emocí?

Na další křiklouny nemám čas.

Problémy jsou samozřejmě nepříjemné, ale z podstaty vztahu je poměrně logické, že jestli má někdo zájem na tom, aby blogeři a blogerky byli spokojení, tak je to JEN idnes.cz, nikoliv jednotlivý blogeři s tisíci různorodými zájmy a tisíci subjektivními pocity. Je snad všem jasné, že portál má své vedení, nikoliv "dělnické odbory" kteří tady mohou něco vedení diktovat.

Já naopak změnu vítám a domnívám se, že je skutečně výraznou změnou k lepšímu a ocení to i uživatelé, až si zvyknou a odstraní se vzniklé potíže. Portálu držím palce a pevné nervy při odstraňování problémů.

0 4
možnosti
Foto

Pan Kroupa také vlastní prostor měl, voni jeden kacafírku, a chodily tam miliony! To bylo tenkrát ZDE, ale to vy nemůžete pamatovat, to jste ještě tahal kačera. Zeptejte se na ministerstvu, až tam zase půjdete. Jinak teda já jsem se změnama taky moc spokojenej, těším se na další R^

8 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1712x
Jsem projektový manažer iDNES.cz, tedy dělám tu převážně neviditelnou práci drobných změn webových stránek. Dříve jsem pracoval jako grafik a novinář. Prošel jsem velkými i malými vydavatelstvími, lámal jsem noviny a pomáhal navrhovat oděvy.

Seznam rubrik