Diskuse

Nové blogy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Predpokladam, ze to testovani vam delali programatori, kteri vedi, na rozdil od bezneho uzivatele, kam klikat nemaji, coz je ale ten nejhloupejsi zpusob, jak neco neotestovat. Kdyz chci ladit vlastni soft, neni nad to, soupnout to vlastni manzelce, ta dokaze vycarovat motorku s sesti koly.

9 0
možnosti
RF

Technické připomínky k fotogaleriím

např zde: http://blog.idnes.cz/g/9/osada-jizerka?ref=http%3A%2F%2Fblog.idnes.cz&photo=p83432

A) Popisky k fotkám jsou vpravo, je snadné je přehlédnout. Optimální by bylo řešení jako u článků na idnes, kde jsou popisky pod fotkou (nebo dle velikosti na spodním okraji)

B) Když dám zobrazit náhledy a pak zavřít fotogalerii, tak mě to nevrátí na článek, ale na HP blog.idnes. To je evidentně chyba.

4 0
možnosti
Foto

chyba B) poškozuje autora fotek - nedostane totiž karmu (běžný čtenář nebude článek hledat vícekrát).

0 0
možnosti
FS

Já bych tedy chtěl redakci především poděkovat za svěží nový vítr.

Jen mě trochu mrzí dvě věci.

1. Také se do administrace svého blogu nedostanu.

2. Na nové oříznuté profilové fotografii není vidět můj krásný obličej. A to je, jak jistě uznáte, pro mnoho návštěvníků ochuzením.

Ale jinak je to perfektní, moc se mi třeba líbí ty znaky v seznamu diskusí. Člověka to nutí k přemýšlení a mnohým to otevře nové obzory - mapu znaků například. R^

11 0
možnosti
Foto

Já se stále ke své administraci blogu přihlásit nemohu. Pořád dokola mě to hází na přihlašovací stránku k diskusím.

0 0
možnosti

Blogeři, kteří měli ve starém systému průměrnou karmu menší než 30, byli shledáni jako neperspektivní a v novém systému se již tedy smějí vykecávat jenom v diskusích. Děkujeme za pochopení. ;-)

14 0
možnosti
Foto

Pochopitelně se dalo očekávat, že s přechodem na nový redakční systém se nějaké problémy vyskytnou a také je zřejmé, že ničím se nikdy nelze zavděčit všem.

Co ovšem postrádám, a na co jsem upozorňovala již ve svém včerejším blogu (pod nímž mimochodem dosud diskuse nefunguje), je omluva. A nemám na mysli jen omluvu blogerům, ale všem čtenářům. Ostatně ani v tomto článku omluva nezazněla - pouze vysvětlení stavu. To, že šlo o předem avizované změny jako argument neobstojí, protože řada běžných čtenářů čte své oblíbené blogery a ne redakční články, tudíž museli být včera skutečně řádně zmatení.

Příjmy z reklamy máte přeci díky tomu, že mají blogy své návštěvníky. A já jsem přesvědčena o tom, že by si čtenáři bývali zasloužili viditelné upozornění s omluvou na hlavní straně.

16 0
možnosti

ale tak nebuďte zase tak cimprlich s těma omluvama, už jste jako ti soudci, kteří při svých platech často přes sto tisíc, které dostávají i za zmetky v plné výši, se teda spokojí jen s miliardou a něco, když ovšem vyžadují, že ta jejich velkorysost bude zmíněna veřejně i vládou. asi nikdo ze zůčastněných nemá z těch problémů přeci plezír, což jistě pochopí i každý čtenář:-)

0 0
možnosti
Foto

Zjednoduším to na pro mě podstatné, přičemž snad má nějakou relevanci délka mého pobytu tady, počet článků i celková čtenost nebo hodnocení čtenáři, nikoli námi autory - na rozdíl od některých štěkajících kolegů, ve kterých mnohdy, po jejich slovech o svobodě, právech a odpovědnosti na blozích, cáká kolektivistická krev a praktiky uličních výborů a pomocné stráže VB, když dojde na lámání chleba v reálu :-): Díky za to, že i nadále budu moci psát a zveřejňovat své názory na iDNES.cz bez toho, aniž bych za to musel platit, přičemž vše ostatní, včetně reklam na blogu, v diskusích, nebo změny systému, který není ani podle mě ideální (což je ale poplatné rozdílnosti vkusu a ten je vždy individuální), ale zvyknu si. Až budu muset za zveřejňování platit, pak bych se rád podílel na výnosech z reklamy a měl možnost mluvit do funkcí či designu. Do té doby zkrátka díky. ;-)

2 0
možnosti
Foto

To je málo, musíte víc...;-D

3 0
možnosti
Foto

Pane autore, možná jste to zmínil a já to jen přehlédl. U mnoha blogů se mi stává, že po vstupu do diskuse pod články je název článku v nadpisu diskuse uveden tak, že místo českých hlásek s diakritikou se objevují podivuhodné znaky. To je, přiznejme si to, v době, kdy se dá plnohodnotní čeština nainstalovat i do nejlevnějšího čínského padělku z vietnamské tržnice, dost tristní. Bude to napraveno nebo chcete učit své čtenáře šifrovat?

0 0
možnosti
Foto

To byla samozřejmě chyba a mělo by to už být vyléčeno. Každopádně to byla jedna z priorit léčby.

0 0
možnosti

"Pro většinu čtenářů je zajímavější další čtení, než diskuse. " - Pro mě tedy rozhodně není;-D

15 0
možnosti
Foto

J77a54n 95A92n30d26r25l47e

19. 2. 2015 15:02

Ja jsem z Vaseho clanku nepochopil jednu věc. Pisete, ze stara verze fungovala 8 let a zastarala. Dobře, nevim sice konkretne v cem zastarala, ale do to nemusim videt. Ale ptam se laicky, protože jsem to nepostrehl, v cem je tedy tahle nova lepsi, co nam nabízí nového a lepšího, co tady nove funguje a  v te stare nefungovalo, když zatím to spis vypada ze funkci a ruznorodosti ubylo. A konecna otázka. PROC vubec musí byt provazanost s verzi SME? Když i vy pisete, ze doslo k majetkovému rozpojeni?

0 0
možnosti
Foto

Zdravím. Dosavadní systém byl dinosaurus a například všichni, kdo do něj kdy vkládali fotky, vědí, že to byla velmi nepříjemná práce. V současné době byl zkrátka neudržitelný a nerekonstruovatelný. Nový systém si chce - až si sedne - osahat a uvidíte, že se vám s ním bude pracovat snadněji, rychleji, příjemněji. Například editace vydaného článku přímo z webu je funkce k nezaplacení. Pravda, ubyla třeba html editace, ale to je dnes nezbytnost. Většina velkých systémů, které si pouští do střev veřejnost, html opouští. Příliš mnoho rizik. Plus požadavek na jednotný vzhled z naší strany. Každý pes jiná ves není dobrá vizitka. Nástrojů na kreativu by ale mělo být i tak dost. 

Druhá věc je, že přechod do ostrého provozu přinesl řadu potíž a chyb a ty teď dělají dojem, že systém je celý zlý. 

Od Sme.sk ho přebíráme proto, že náklady na vývoj vlastního systému jsou nebetyčné. Převzít nějaký otevřený systém nelze.

2 0
možnosti
Foto

Změny jsou dobré a prospěšné, vychytání nějakých "much" je jen otázkou času. Uvědomme si my blogeři, že i naše příspěvky jsou plné nedostatků nebo i prohřešků. :-)

0 0
možnosti
Foto

On Vás ten humor přejde...;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1712x
Jsem projektový manažer iDNES.cz, tedy dělám tu převážně neviditelnou práci drobných změn webových stránek. Dříve jsem pracoval jako grafik a novinář. Prošel jsem velkými i malými vydavatelstvími, lámal jsem noviny a pomáhal navrhovat oděvy.

Seznam rubrik