Diskuse

Nové blogy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, Pavle, a děkuji za informaci. 

Měl bych ještě pár námětů, které mne momentálně pálí nejvíc:

Když jste z mně neznámých důvodů změnili URL blogu, bylo by možno ujednotit ji i v systému (aby třeba konečně začalo opět být funkčním i to "b" zde v diskusi vedle mého jména, aby bylo možno vrátit se z diskuse pod mými články přímo na článek atp.)?

Když jste slibovali možnost formátování perexu, bylo by prosím možno alespoň vrátit možnost řádkování, která fungovala ještě před změnou (a stále ji sami doporučujete v radách, jak psát perex)?

V rámci možnosti formátování perexu se velice přimlouvám za doplnění o možnost definovat velikost písma. Ten rozdíl mezi obrovitánským dvoucicerovým titulkem a následným titěrným garamondovým perexem mi pohříchu připadá býti dost nepoměrným (a navíc se objevuje pouze u blogů, u jiných textů na iDNES nikoli, takže je dokonce v rozporu i s Vaší obhajobou, že je to v zájmu jednotného vzhledu).

Díky!

3 0
možnosti
Foto

Díky za Tvůj konstruktivní přístup k věci. Kéž bys byl vzorem pro ostatní. ;-)

0 0
možnosti
PP

Zkuste si btw blogy otevrit v safari na telefonu, to je taky jizda.

0 0
možnosti
Foto

Díky za aspoň nějaké informace. Ale - PROČ není ikona "obrázky" u editace článků (je pouze u "novych"), které byly připraveny k vydáni a při Vašem "překlopení" z nich zmizela hlavni fotka? Nejde opravit!

0 0
možnosti
Foto

Píšete, že je opraveno podtrhávání odkazů na jiné články. To není pravda, zkuste se podívat na můj poslední blog, tam nejdete červeně psaná slova, která jsou právě vloženým odkazem, ale podtržení chybí. Kdybych je nezačervenil, nebudou se nijak lišit od ostatního textu. Co se týká zbytku Vašeho vysvětlování, vychází mně z toho fakt, že jste od bratrů Slováků koupili, nebo obdrželi absolutní šmejd, nepřitažlivý, nedotažený, z části nefunkční. Pokud si myslíte, že většinu čtenářů po přečtení nějakého článku zajímají více další články autora, než možnost okamžitě reagovat v diskusi o tématu, o kterém si právě přečetli, tak je jasné, že Vaše představy, a představy nás, uživatelů tohoto prostoru, se nemůžou absolutně nikdy sejít...8-o

0 0
možnosti
Foto

Díky za info. Je mně jasné, že to všechno nejde stihnout změnit za chvíli.

1 0
možnosti
PK

P40a59v50e58l 45K69u51l52a

19. 2. 2015 14:24

to asi ano, ale proč pospíchat s takovýmto příšerným nedodělkem?

1 0
možnosti
Foto

Dotaz: Proč přebíráte systém od SME.sk a ne svůj vlastní?

2 0
možnosti
Foto

(Naše) programátorské kapacity jsou omezené a pak rozhoduje také cena.

0 0
možnosti
PK

P16a29v48e76l 32K28u94l49a

19. 2. 2015 13:49

Tohle není inovace, to je sabotáž :-/

3 0
možnosti
Foto

Dobrý den, nemožnost se přihlásit do administrace blogu je právě můj případ. Do diskusí se přihlásím v pohodě, ale do blogu ne. Pořád to po mě požaduje registraci, i když registrovaná již dávno jsem. Děkuji vám za pomoc, s pozdravem Lea Vojteková :-)

0 0
možnosti
Foto

Leo, předávám kolegům, vyřešíme.

1 0
možnosti
Foto

Vkládání nových fotek asi nejde mnoha blogerům. Od přechodů na nový systém vyšel pouze jeden fotoblog.

Používám jeden z velmi standardních prohlížečů a nevím, proč bych kvůli vkládání fotek měl přecházet na jiný.

1 0
možnosti
Foto

mně vkládání fotek jde, ale zatím jsem nepřišla na to, jak vymazat balast, tedy ty snímky, co se mi nakonec do článku nehodí, ale nahrála jsem je do knihovny (nebo jak se to jmenuje). Pracuji se značným  množstvím velkých snímků, nechci server zbytečně zatěžovat tím, co finálně nikdy nepoužiju.

Je fajn, že lze obrázky do blogu vkládat nejen jednotlivě, ale i v blocích (galeriích). To by speciálně moje články docela zpřehlednilo. 

Ovšem nejsem si jistá, jestli ty galerie čtenáři skutečně otevřou, aby se podívali (prohlížení je v nich mnohem komfortnější). Možnosti rozkliknout v mých článcích obrázek a dostat se tak do často neveřejného alba na Rajčeti dosud využívala asi desetina čtenářů (hl. když byla v nabídce i mapa), video připojené ke článku u mě otvírá tak asi 5% lidí (bez ohledu na délku záznamu)... Příčiny samozřejmě mohou být různé.

0 0
možnosti
PV

P69a20v73e83l 72V68é52b78r

19. 2. 2015 13:24

[>-]Autor napsal: "Trvalo ještě nějakou dobu, než se podařilo vyladit hlavní chyby."

Tak to by mě, vzhledem ke katastrofálnímu náběhu nového blogu, zajímalo, které chyby mohly být ještě horší. Leda snad, že začala hořet budova...

7 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1712x
Jsem projektový manažer iDNES.cz, tedy dělám tu převážně neviditelnou práci drobných změn webových stránek. Dříve jsem pracoval jako grafik a novinář. Prošel jsem velkými i malými vydavatelstvími, lámal jsem noviny a pomáhal navrhovat oděvy.

Seznam rubrik